От власти ада Я искуплю их, от смерти избавлю их! (Ос.13:14) - Канон Пресвятому Духу Параклиту (Утешителю)
Выделенная опечатка:
Сообщить Отмена
Закрыть
Наверх
 

Новости

  • Новый проект от создателя библейской программы "ЦИТАТА из БИБЛИИ"
  • 12 Октябрь 2017
  • Кто может, помогите проекту! Этот труд начат хорошим человеком и автором библейской программы "Цитата из Библии" = BibleQuote. Труд еще не окончен.

    Если каждый любящий слово Божие перечислит хотя бы 500 или 1000 рублей единоразово из своей десятины на указанный счет, то это поможет проекту осуществиться.

    Прошу поддержать материально трудолюбивого человека который все это делал и делает не ради денег. счет яндекс кошелька

    Страница проекта на ФБ здесь

    счета для не рублевых переводов

    U294637633999 гривна
    Z287761284830 доллар
    E234543609018 евро
    R426193411415 рубль

    Прикладываю ссылку на библейскую программу созданную этим автором, которой я пользуюсь при поиске в русском синодальном тексте Библии и в тексте на церковно-славянском языке. В этой программе также есть второканоничные книги Библии.
    https://yadi.sk/d/4oZ_St883NgLEE

     

  •  
  • Сентябрь - Октябрь - Ноябрь 2016
  • 30 Ноябрь 2016
  • Многие ли помнят, в каком контексте дана молитва "ОТЧЕ НАШ" у евангелиста Луки? А ведь контекст имеет огромное влияние на понимание семи прошений этой молитвы.

    Один старый еврей хорошо заваривал чай, и другие евреи любили ходить к нему в гости пить чай. Распивая чай, они удивлялись его вкусу и все время просили: - Абрам, расскажи, как ты завариваешь чай, не уноси секрет в могилу. - Нет-нет-нет, - отвечал старый Абрам, - "Только на смертном одре." И вот пришла пора умереть Абраму. Собрались евреи, напомнили ему об обещании рассказать, как он заваривает чай. - Евреи, не жалейте заварки...

    В этом веке, Слово Божие вода - омывающая, очищающая, напаяющая. В мире грядущем, Слово Божие будет явлено во всей силе своей, как Огонь Славы Всевышнего. Не причастные Слову здесь, не вынесут Огня там, и не узнают вкуса Живой Воды.

    Серединная НАДЕЖДА являет два своих оттенка, если ближе, либо к ВЕРЕ, либо к совершенной ЛЮБВИ.

    Порой некоторые христиане не знают, что известные слова, которые встречаются в Пасхальной службе, это слова из пророчеств книги Ошеа - Осии.

    Боль сердца - ребенок мертвый по грехам своим. Но слезы родителей о детях своих не бывают тщетны.

    Два закона: справедливость и любовь. Две ступени. "Уклоняйся от зла и делай добро" (Пс.33:15). Поставив себя на место других это делать гораздо легче.

    Теснота сердца, признак того, что благодать была принята тщетно

     

    Крест, в аскетическом аспекте, место распятия ветхого человека. Но нужны и гвозди чтобы распять плоть со страстьми и похотьми... Что это за гвозди?

    Время этой жизни дано, для "привыкания" к сиянию Света Мессии, чтобы в будущем веке не ослепнуть от него и не остаться во тьме внешней.

    Пренебрегающих Словом Истины ждет опустошение.

    Какой из упомянутых в Новом Завете царей Иродов приказал казнить Иоанна крестителя? Аллюзия Ирод-Соломея-Иродиада на три уровня души. В одном месте написано: "Ибо Ирод боялся Иоанна, зная, что он муж праведный и святой, и берег его; многое делал, слушаясь его, и с удовольствием слушал его". (Мар.6:20) А в другом написано: "И хотел убить его..." (Матф.14:5) Когда же произошла перемена в царе Ироде по отношению к Иоанну?

    Одним нужно узнать Мессию, как воплощенное Слово Божие, а кому-то вспомнить, что Он вместе с тем, и Человек. Но человек после смерти и воскресения уже не тот, которого мы знали по плоти. Тем более Тот, Который имеет славу, как славу Единородного от Отца.

    В раздел "Воскресная школа" добавлены уроки по 118 псалму

    Буква НУН. 1 часть. Хронометраж урока: 00:01 = Буква Нун как НЕЕМАН = верный Богу. Мессия и человек. 09:01 = Имя Мессии – ינון = Инон из Пс.71:17 32:35 = Имя ננא = ННА в проекции на Мессию. 53 Имя Бога ננא выводимое из 3 стихов книги Исход. 38:33 НУН образ падения. Христос как Шалаш Давида и Храм. 56:14 БАР НАФЛИ = Сын Падения и БАР НЕФЕЛИ = Сын облаков. Учение о двух Машиахах. Машиах Страдающий и Машиах Славный. 74:18 = Падение и восхождение от бедняка до облака Славы в образе трех букв יון

    Буква МЕМ 3 часть. Хронометраж урока: 01:06 = слово ЭМЕТ = АЛЕФ-МЕМ-ТАВ как Истинное свидетельство о спасении Христовом 13:10 = Образ умирания ветхого человека в водах погружения 17:46 = Миква = Могила – Матка. 24:51 = Образ чрева – материнской матки = ЭМ 29:27 = Мать Машиаха и рождение Христа. (Ис.9) 44:42 = Аллюзия Моше на Машиаха 50:26 = Мирьям Моше и Мирьям Машиаха. Колодец Мирьям 59:31 = Образ Девства Мирьям

    Часть 4. О букве МЕМ. Комментарий на 13 восьмистишье 118 псалма. Стихи 97-104 0:37 = Непроходимые врата – аллегоричный образ Рождения Мессии от Девы Марии 5:24 = Золотые врата Иерусалима 8:53 = Южные врата Иерусалимского Храма 17:55 = Третий Храм Божий 19:48 = о числе 40 в Библии


Объявления

О Царстве Божием
Учение Виссариона в свете Библии

Канон Пресвятому Духу Параклиту (Утешителю)

Творение прп. Максима Грека

 

КАНОН БОЖЕСТВЕННОМУ И ПОКЛАНЯЕМОМУ ПРЕСВЯТОМУ ДУХУ ПАРАКЛИТУ

 

Глас 4. Песнь 1. Ирмос:

«Божественнным покровен медленноязычный мраком, извитийся зова Богописанный законы тину бо оттряс очесе умнаго, видит Сущаго, и научается Духа разуму, хваля Божественными песньми».

Припев: Слава Тебе Боже наш, слава Тебе.

Иже манною препитавый Израиля в пустыни древле, и душу мою, Владыко, Духа наполни Всесвятаго: яко да о нем Богоугодно служу Ти выну.

Со бесплотными Твоими слугами, смея припеваю Ти и аз, земля сый и пепел, трисвятого гласа пение, Троице таяжде и Единице преблагая.

Всегда бурями губительных страстей и духов возмущаем душею, тебе всеблаженному Параклиту, яже о моем спасении, яко Богу возлагаю.

Нестроением всяческих беззаконных помыслов омрачаем люте, губительного сего, молю Тя, избавити мя изволи недуга.

Глубиною неразумия, и лютого нерадения дреманием потопляем бедне, к Тебе Всепречистому вопию: душевные сея тли избави мя.

Слава:

Во чрев заченши девственнем, Егоже из чрева прежде век Отец роди, чревными сладострастии порабощение твоею крепкою свободи мя силою.

И ныне:

Земля ты едина свята воистинну, яко рождшая всех Божественный живот: землю плодоносну душу мою твоему Сыну покажи, Богородице.

 

Песнь 3. Ирмос:

«Разверзе утробы нечадствовавшия узы, досаду же неудоботерпиму благочадствующия, едина молитва Пророчицы древле Анны, носящия дух сокрушен, к сильному и Богу разумов».

Благости Твоея, Святая Троице, познание велие есть, обновление созданного по Твоему Божественному образу: егоже, воплощением предивным единого из Тебе паче слова, себе жилище Божественное показал еси.

Даровании Твоими святыми, и помыслы священнолепного благоговеинства, Владыко, ум мой украси: яко да в тишине души и святолепном устроении пою и прославляю Тя, Божественный Утешителю.

Тайная плотская движения, от гордостные страсти во мне рождаемая, и прескверна оскверняющая окаянную душу мою, отнюдь истреби от сея, Владыко, молютися.

Броздами и уздою Божественного страха, Владыко, бесстудные души моея встягни устремления: яко да зельным благоговеинством, и трезвенною мыслию пою Тя, и славлю, Божественный Утешителю.

Многими блужении растлився конечне, к Тебе пресветлейшему Солнцу второю притекаю: Божественным Твоим светом душевные ми очи просветити изволи, Божественный Утешителю.

Слава:

Живота всех питатель Владыко, умерщвленную мою душу скверными страстьми, оживотворити Божественным Твоим посещением изволи.

И ныне:

Животворных повелений твоего Сына, Пречистая, прилежна и спешна делателя покажи мя, лютое разленение и глубокое дремание от души моея отнюдь истребивши.

Также глаголи стихи сия:

Спаси от бед раба Твоего, Утешителю Благий, яко зело и безпрестанно нападают на мя нечистии бесове, помыслы и мечтании скверными.

Призри благоутробием, всепетая Богородице, на жестокое сердца моего окаменение, и просвети тму души моея.

 

Кондак, глас 2.

Подобен: Вышних ищя:

Всех живота, источника приснотекущаго Божественных даров, Духа всесвятаго, яко Отцу единосущна, и Сыну соприсносущна, в песнех благоверно воспоим и величаим, и яко Богу верою поклонимся.

Поклоняюся Тебе, Владыко Утешителю Боже: помилуй, и спаси поклоняюшихся тебе, и Бога исповедающия Тя.

 

Песнь 4. Ирмос:

«Царю царей, Яковый от Якового един, Слове, произшедый от Отца безвиновного, равномощного Твоего Духа Апостолом истинно послал еси яко благодетеля, поющим: слава державе Твоей Господи».

Услышати сподоби мя Господи, тогда многожелаемое звание твое, в невестник небесный созывающее всех преподобных Твоих.

Осуждена человека, злоначальника прельщением, взыскал и спас еси, Троице Святая, и прославил еси его: и мое изнемогшее печалию сердце, свыше крепостию твоею утверди, и возбуди мысли мои.

Божественным страхом пригвозди окаянные моея плоти мудрование, и памятию будущих мучений душу устраши.

Дерзновение Божественно подаждь ми, водруженную грехом во мне худость истребив, и Твоею просвети мя благодатию.

Богородице всепетая, смиренную, Божественным дарованием обогати душу мою, высоту смиривши величания.

Слава:

Священное жилище твоего Сына, Богородице, покажи душу мою, бесчисленные ее скверны отгнавши.

И ныне:

Крепце погибаема нестроением душевным, всепетая, молитвами твоими утверди мя в Божественном страсе и любви.

 

Песнь 5, Ирмос:

«Решительное очищение грехов, огнедохновенную приимите Духа росу, о чада светообразная церковная: ныне бо от Сиона изыде закон, языкоогнеобразная Духа благодать».

Направи живот мой пресущественная Троице, Боже мой, к Твоим спасительным заповедем, и светом Твоим душу мою просвети, молютися.

Обдержима суща пленицами лютых прегрешений, решити мя от сих благоволи Преблагий, и целомудрия любовию Божественною воспери мя.

Освети Твоею Божественною благодатию, Утешителю, страстьми омраченную душу мою, и глубокую неразумия тму от нея иждени.

Зело безбоязненно по вся дни прогневляю Тя, делы же и словесы скверными, Преблагий: но молю Тя: нечестия сего избави мя.

Слава:

Едина Дева, рождшая  всякия премудрости источника, преступлением Божественных заповедей объюродевшую душу мою отнюдь, вразуми всепетая.

И ныне:

Истреби чистая от души моея стужающия ми безпрестанно злыя помыслы, и Богоугодными обогати мя поучении.

 

Песнь 6. Ирмос:

«Очищение нам Христе и спасение Владыко, возсиял eси от Девы: да яко Пророка от зверя морского персей Иону, от тли исхитиши всего Адама всеродна падшаго».

Страстьми горькими плотскими огорчен быв окаянною душею моею, и в тех, аки в последних безднах, выну Спасе мой потопляем, тебе молюся: струями живодательного, иже у тебе, источника, оживи мя.

Великого востинну молчания достойна суть вся Твоя таинства: трилицствуеши бо во едином существе, и соединяем, пребывавши несмесен. Но безначальная Троице, Боже наш, Твоих рук бренное создание спаси мя.

Весь цел Сын веруем есть во Отце существенне и Духе: от Него бо аки от единаго начала соприсносущне оба сияют, и пребавают о Себе в живоначальных ипостасех Своих.

Юности гнусными стрекании на мя вооружився скверный всяким образом, теми душу мою и живот весь осквернил есть: но Утешителю Преблагий, плодами покаяния исцели мя.

В напасти лютыя по уму падох, и недоyением содержим есмь всюду, и в беды различныя впадаю, и якоже ладия в морском волнении обуреваем есмь: но Преблагий Утешителю, лютого сего обуревания, молю Тя, скоро исхити мя.

Слава:

Падением лютым падох, преступив к твоему Сыну, Марие, обиты моя: но яко источника щедрот, и благоутробия сущую пучину, всенепорочная молю тя: милостива сотвори ми Его.

И ныне:

Губительные на мя наветы невидимых врагов моих, Дево, изгоняй всегда от души моея, непобедимою и Божественною силою твоею, и даждь ми на них всеоружие духовное и разум.

Таже, спаси от бед:

 

Кондак, глас 2.

Всех животе, свете и утешение, надеждо и наслаждение, всесвятый Душе, Бога Тя знающих Отцу и Сыну сопрестольна, даров Твоих сподоби, и грехов отпущение даруй им.

 

Песнь 7. Ирмос:

«Согласная возшуме органская песнь почитати златосотворенный бездушный истукан: утешителева же светоносная благодать почествует, еже вопити: Троице единая, равносильная, безначальная благословенна eси».

Всякие злобы и худости нравов свободив мя, Спасе, даровании всесвятыми Божественного Параклита обогати мя, поюща: отцев Боже благословен еси.

Всякого железа и камене жесточайшее сердце мое умягчи, Спасе, да истинным умилением возопию спасаемы отцев Боже благословен еси.

Со Отцем безначальным, Сына и Духа соприсносущна, во едином существе и триех лицах Богословствующе поем: отцев Боже благословен еси.

Лукавым обычаем греховным рабски побеждаем, тебе всех Владыце припадая, молюся: скверные сея работы избави мя.

Крепкою силою твоею, грехом изнемогшую душу мою утвердили благоволи, да воззову спасаемы отцев Боже благословен еси.

Слава: Разумом Божественным, и теплым покаянием, Богоблагодатная, ум мой и душу люте грехом помраченную, просветити изволи, да пою ти со Архангелом, радуйся Владычице.

И ныне: Плоти моея беззаконная и пристрастная движения, Богородительнице, умертвивши конечне, благодать Параклитову в души моей насади, да святолепне тя пресвятую прославляю всегда.

 

Песнь 8. Ирмос:

«Разрешает узы, и орошает пламень трисветлый Богоначалия образ: поют отроцы, благословит же единого Спаса и вседетеля, яко благодетеля, сотворенная всяческая тварь».

Губительного разжжения беззаконных помыслов разреши мя, Иисусе мой, да чистым сердцем славлю Тя.

Со Бесплотными слугами Твоими высочайшую и вседетельную Троицу поем Тя, и превозносим перстнии раби Твои.

Губительныя находы врагов моих невидимых изгоняя от души моея, благодать Твою вселити в ней, Утешителю, изволи.

Прошений, ихже у Тебе прошу молитвою, совершати бодрен но делом и страхом и любовно сподоби мя Утешителю.

Гордыми помыслы сатанинскими бесящуюся всегда душу мою, Владыко, якоже веси, исцели.

Паче блудницы и Исава беззаконовав, к Твоим щедротам прибегаю: не отрини мене от благодати Твоея, Утешителю Пресвятый.

Благословим Отца, и Сына, и Святого Духа, Господа,

Грехолюбив зело паче всех человек сый, всептый отцев Боже, к Тебе прибегаю: спаси мя недостойного раба Твоего.

И ныне: Любомудрия истины Божественного, рачителя покажи мя Всепетая Мати, страхом и любовию исправляющи мя.

 

Песнь 9. Ирмос:

«Радуйся, Царице, матеродевственная слава: всяка бо удобообращательная благоглаголивая уста витийствовати не могут, тебе пети достойно, изумевает же ум всяк, твое рождество разумети, темже тя согласно славим».

Спасе мой, просвещение и защитниче, от Твоея Божественные радости не отрини мене, пречистые Твоея Матере молитвами святыми.

С горними силами, и аз, со страхом покланяютися перстный, и любовию вопию Ти: Троице Всесвятая, Боже наш, слава Тебе.

Спаси мя поющаго, покланяющагося и славословящого державу неприступный славы Твоея.

Благости нравов, и наказанию закона, и разуму Божественных догмат научи мя, да благоугодно пою Тя Божественный Утешителю.

Всех праведных и благоугодивших Ти сподобитимися изволи радостного праздника, да вкупе с ними пою Тя, Пресвятый Утешителю.

Души моея страхование, и различные злобы, и всю ее истребив худость, добродетелей венцем украси ю, Святый Утешителю.

Слава: О всенепорочная Дево, растлившуюся всяческими блужении окаянную душу мою, твоими святыми молитвами исцели.

И ныне: О Божественная ходатаице Богу и человеком, худую сию молитву мою Божественному Утешителю принеси, молю тя всесвятая Богородице.

Таже: Спаси от бед:

 

И тропари сия:

Достойно есть воистину величати тя Бога Слова, егоже трепещут и ужасаются Херувими, и славословят Силы небесные, от Девы непреложно воплощшагося Христа, Жизнодавца и Господа.

Достойно есть воистину превозносити Тя славословии Всепреблагого и Всепресвятаго, и хранителя жизни нашея, со Отцем и Сыном Богоначально царствующего видимыми и невидимыми, от Отца Единого исходящого Божия Духа, велика же и страшна со страхом славити.

Слава: Поем Тя вси Боголепно пении Божсственным, Отца и Сына и Духа Божественного, трисоставную державу, Едино царство и господство.

И ныне: Владычице, Мати Избавителя, приими молитвы твоих непотребных раб: имже воздаждь избавление грехов, и Богоугодные жизни приятное исправление.

 

Молитва по пресвятому Духу. 

Приими Владыко, преблагий Утешителю, Един сый Святыя и покланяемыя единосущныя же и неразделимыя Троицы, худое cие моление, емуже благоволил еси приносиму бывати Тебе, от человека грешного и осужденного: и прости ми согрешения моя, вольная и невольная: от тайных моих очисти мя, и от чуждих пощади раба твоего. Благоволи о мне грешнем и непотребнем, и немощи души моея посети благодатию твоею, и исцели сокрушение ея. Помилуй мя, Владыко, Параклите, Боже, помилуй мя, освяти мою душу и тело, просвети ми ум и разум, очисти совесть душевную от всякия скверны, нечистых помыслов, умышлений лукавых и разумений хульных, и от всякого превозношения, гордости же и кичения, высокоумия же и дерзости, и сатанинского шатания, и от всякого фарисейского лицемерия и презорства, и от всякого студного и лукавого обычая моего избави мя до конца, славы ради имене твоего: и даруй ми искреннее покаяние, сокрушение сердца моего и смиренномудрие, кротость же и тихость, и всякое христианское благоговеинство, разум же и художество духовное, со всяким благоразумием, благодарением и терпением совершенным. Ей Боже, славы ради имени Твоего услыши мя грешного молящагося Тебе, и сподоби мя, в прочее время окаянныя жизни моея каятися искренне моих беззаконий, со всяким смиренномудрием, целомудрием же и воздержанием истинным, отступившу мне всякого сомнения, двоедушия, и нечувствия, и соблюди мя, Владыко, во всяком благочестивом и православном исповедании веры христианския: да сподоблюся во вся дни живота моего, без сомнения пети Тя, благословити, славословити, и глаголати: Святый Боже, Отче безначальный: Святый Крепкий, Сыне Его собезначальный: Святый бессмертный, Душе Святый от Отца исходяй, и в Сыне пребываяй и почиваяй: Троице Всесвятая слава Тебе. Слава Тебе Святая Троица единосущная, животворящая и неразделимая, всех ради слава Тебе.


Назад к списку